Monday, August 10, 2009

... nädal puhkust läks nagu niuhti...

Minu puhkuse ajaks oli tellitud supper rannailm, kahju ainult, et mul ei olnud võimalik seda nautida :) nimelt olin ma organiseerinud endale puhkuse ajaks piisavalt tegevust, et ei saaks puhata :)
4. augustil külastas meid Madonna, et sai siis Lauluväljakul tööl oldud. Kontserdil oli palju palju palju rahvast ja esineja ise oli suurel laval nagu väike kargav täpp :) Muusika oli hea ;) ja vähemalt saan * kirja panna, et olin seal :)

Alates kolmapäevast olen õhtud veetnud Albus Tõnis Mäe lavastatud "Tarkusel".

TARKUS lugejale, kolmele solistile, kammerkoorile ja ansamblile

Mängukoht: Albu, Kukenoosi viljakuivati

Tekstid: kuningas Saalomon, Blaise Pascal, Bô Yin Râ, dalai-laama, A. H. Tammsaare, Kaarel Kuurmaa, Tõnis Mägi

Solistid: Tõnis Mägi, Chalice, Liidia Mägi

Lugeja: Aarne Üksküla

Kammerkoor „Head ööd, vend“, dirigent Pärt Uusberg

Kooriseaded: Oleg Pissarenko

Muusika ja sõna on kokkupõimunud ja paneb kuulajat/vaatajat mõtlema tänapäeva elu üle st vähemalt mind... etenduse muusikalisest osast jäi kummitama lause: "Meil on suuremad majad, aga väiksemad pered, rohkem mugavust, kuid vähem aega..."



No comments:

Post a Comment