Friday, October 23, 2009

MASU... ja kuhu see meid viinud on...

Lausa masendav on see, mida inimesed teevad... Nimelt on minu maakodu juba neli korda röövitud ja rüüstatud, ja seda viimase aasta jooksul... ja ikka leitakse, mida võtta ja mida lõhkuda... kui kaugele veel see asi läheb, kui varem veeti ära külmkapp ja muu tehnika ja kisti seinast kõik kellad ja kapid, et äkki on raha sinna taha peidetud... (seal ei ole juba 2 aastat kedagi pidevalt sees elanud - saage aru vargad, et kui mul oleks raha, siis hoiaks ma seda pangas, mitte kella taga)... siis seekord läksid juba kummikud, toiduained, muruniiduk ja absoluutselt kõik, mida sai ära viia - uskumatud inimesed, kas neil tõesti südametunnistust absoluutselt ei ole??? Äkki tuleks sissepääs ära mineerida ning panna hoiatusmärgid, kuid samas kui keegi miini tõttu jala kaotab, pannakse mind kui potentsiaalset mõrvarit vangi... aga kus on õiglus, ei kuskil, vähemalt mitte meie õigusriigis mitte...



ja see MASU ehk "ma suudan" on meid viinud selleni, et iga kuradi töötu on minu silmis potentsiaalne varas, seda vähemalt Järvamaal.... nii on muidugi masendav mõelda, aga lihtsalt ei suuda enam inimloomast hästi mõelda... sest kui sina näed vaeva ja üritad midagi hästi ja ilusti teha, siis tuleb mingi idioodist töötu ja lihtsalt rüüstab ja lõhub kõik sinu ilusa ära...





Ma loodan, et need, kes selliste tegudega tegelevad lihtsalt leiavad lähiajal miini, mille otsa astudes mõistavad, et lisaks röövimisele ja rüüstamisele on ka teine võimalus elada, see on tööd teha!!! See ei olegi nii raske, ja kui väga tahta, siis saab tööd teha igaüks, kas siis Eestis või mujal maailmas... ole ainult inimene ja löö käed külge!

No comments:

Post a Comment