Tuesday, July 28, 2009

Kolmapäev...

... tänasega saab jällegi ühe töönädala selgroog murtuks... ja aeg muudkui lendab. Mõned meenutused eelmiste päevade tegemistest. Nädalavahetusel käisin oma õnneseene :) Lucky´ga ja tema sõpradega Stroomi rannas. Kogu jalutuskäiguks ja solberdamiseks kulus meil lausa 3,5 tundi ning pärast seda olin suutnud oma labradori täitsa ära väsitada :) ... mis oli ka üks eesmärkidest. Vesi Stroomi rannas oli soe ja lainetas ja isegi päike piilus vahepeal pilve tagant... Lisan ka meie seltkonna pildi:



Esiplaanil on Siina, pisike on Sofi ja tagaplaanil on minu Õnneseen :) lõbus seltskond alati :)

Esmaspäeval sai väga vahva ja uue seltskonnaga käidud ühes uues pargis piknikku pidamas :) Pargi nimi ei jäänud kuidagi meelde, aga asukoht on vana Volta tehase lähistel :) Seltskond oli väga lahe. Ausalt öeldes ma ei mäletagi, millal viimati piknikul käisin, arvatavasti 3-4 aastat tagasi, kui sai töökaaslastega ikka Tabasalu pankrannikul grillimas käidud :) Aga jah äratundmisrõõm oli suur ... ja loodan, et lähitulevikus tuleb piknikutamisi veel :)

Eile õnnestus mul Harku metsas läbida joostes ~8km ... päris hea tunne oli pärast seda maratoni :) Algul oli Lucky krips-kraps ja aina tuuseldas, kuid lõpus juba vaatas mulle otsa küsivate silmadega, "no kuhu sul nii kiire on" .... "kui palju veel peab siblima?" ... jällegi päris vahva ja tervislik õhtupooli sai seal veedetud :)
Ja õhtul õnnestus isegi paar peatükki raamatust "Viinamägi Toscanas" edasi vuristada :) ... veel kolm peatükki ja ongi see suurepärane raamat läbi... ja saab järgmise Itaaliat kirjeldava raamatu ettevõtta :)


No comments:

Post a Comment