Thursday, July 23, 2009

Raamatud, mida plaanin lähiajal lugeda :)

Plaan on lähitulevikus (oleneb, kui kaua mul nende raamatute veerimiseks kulub) :) lugeda Itaalia teemalisi teoseid. Põhjus lihtne, kuna olen soetanud endale peaaegu kõik Marlena de Blasi raamatud, siis ei tohi neid ju riiulile tolmuma jätta :)


Esimesena võtaks käsile:
Tuhat päeva Veneetsias
Ootamatu armastuslugu
Ja siis:
Tuhat päeva Toskaanas



Ja siis :) kui veel jaksu on:
Sel suvel Sitsiilias





Ja selle autori lõpetuseks:
Palazzo perenaine
Kodu leidmine Umbrias




Hetkel on tuhin ja soov raamatud läbi lugeda ja veel sügavamale Itaalia lummusesse langeda täitsa olemas, ma loodan, et päikesevaene suvi ja töökoormus mul seda tuhinat ja jõudu ära ei võta. Sest on veel raamatuid, mis mul riiulis lugemata on, neid on lausa mitusada - ma vähemalt julgen arvata :)

No comments:

Post a Comment